joi, 15 octombrie 2020

Maia și Renato campioni la cheltuieli!

 

Vați întrebat vreodată de ce Maia Sandu se completează atît de bine cu Usatîi în alegeri, deși împart eșchiere absolut diferite!

Răspunsul stă în văzul tuturor: folosesc aceleași mijloace obscure.

Reclame Sponsorizate. Toate rețele de socializare sunt împînzite cu pagini Sponsorizate ale candidaților Sandu și Usatîi. Ei fiind și lideri la acest capitol. Rezultatul, zeci de mii de like-uri și distribuiri în timp record. Prețul pentru o astfel de reclamă pornește de la 100 euro și variază în dependență de numărul de indivizi setați pentru a vedea mesajul. Astfel, pentru publicitatea online, candidatul la prezidențiale Renato Usatîi a scos din buzunar peste 570.000 de lei, iar 369.400.160 mii de lei au fost cheltuiți cu presa scrisă, citează agora.md.

Poziția secundă este deținută de lidera PAS, Maia Sandu. Cei drept Maia nu separă publicitatea electronică de cea televizată. Așa că, suma dedicată pentru publicitate se ridică la 72.443 de lei, dintre care 59.203 pentru mijloace de informare electronică. Cheltuielile pentru materialele promoționale (tricouri, carnețele, pixuri, chipiuri) au fost în valoarea de 675.730 de lei. (în realitate sumele sunt de 3 ori mai mari).

Publicitate la tv. Costul pentru un asemnea moft este deloc simbolic. Conform datelor prezentate de CEC un minut de publicitate video la TV costă între 75 și 3 mii de euro după cum urmează: PrimeTV – 3000 euro; „Moldova 1”- 900 euro; ProTV – 840 euro; „Canal 2”, „Canal 3” și „Publika TV”- 800 euro; „Primul în Moldova”, „NTV Moldova” și „Exclusiv TV” (THT)-500 euro și Accent-75 de euro. Pentru reclama TV Usatîi a cheltuit 1,8 milioane de lei.

Ziare în exces. Utilizarea excesivă a ziarelor propagandistice. Inga Grigoriu deputat DA afirmă că PAS colectează bani de la cetățeni pentru tipărirea și distribuirea a 3 mil de ziare propagandistice. Rețineți- 3 mil de exemplare, inclusiv pentru morți.

Sondaje false. Peste tot unde apucă Maia și Renato operează cu datele expirate/false  care îi fovorizează pe ei doi.

Acelaș consultant. Sandu și Usatîi sunt consultați de o singură persoană-Stoiciu, individul îl consulta anterior pe Plahotniuc.

Site identic. Create de Stoiciu, ceea ce ia și dat de gol.

Finațări obscure. Usatîi transportă banii cu trenul Moscova-Chișinău. Sandu prin intermediul ONG-urilor, fruntaș Fundația Soros-Moldova.

Trolii lui Plahotniuc. Toți trolii lui Plahotniuc au trecut la PAS, de ex: Vitalie și Andrei Andrievski (tată-fiu).  Alexei Tulbure ia bani din culiokul lui Usatîi, dar o apără de propagandă pe Maia Sandu utilizînd Jurnal TV. Uitați-vă ce frumusețe în direct.

Susținere externă. Tusk, partidul cancelarului german Angela Merkel.  Dacă Maia se crede bine pregătită de ce recurge la șmecherii de genul. Nu cumva că este nesigură de rezultatul alegerilor?

PS: Maia are cea mai mizeră campanie electorală și toți o cred de sfîntă...

Astfel numai pentru publicitate Usatîi și cu Sandu au cheltuit de la începutul campaniei electorale 2.10.2020 pînă la data de 13.10.2020 peste 3 mil 748 mii 173 de lei. Bani care ar fi completat cu brio o parte din cheltuielile legate de Covid 19.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu